Samoróbki.pl
https://samorobki.pl/

Ładowarka przegubowa 4x4 w toku
https://samorobki.pl/viewtopic.php?f=6&t=2228
Strona 10 z 11

Autor:  matpiscaro [ 21 sie 2017, o 21:29 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

A nie można wyrzucić tego łączenia między wałem a tym złączem elastycznym ?

Autor:  blazej0016 [ 22 sie 2017, o 12:52 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

No nie bardzo bo nie będzie jak śrub włożyć.

Autor:  szaryjr2 [ 22 sie 2017, o 18:40 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

Wywal ten łącznik co masz. Odkręć flanszę mostu , weź kawałek jakiegoś krążka 25mm i jedź do tokarza. Obsadzi równo i zespawa. Potem ładnie zrobisz 3 gwintowane otwory i 3 większe na łepki śrub. promień śrub ze sprzęgła ładnie odmierzyć i odległość między otworami to 60 stopni. Jeśli słabo wytłumaczyłem to zajrzyj do mojego sama, miałem podobny problem. We flanszy od reduktora tak samo 3 otwory na łepki do śrub. A dlatego po 3 otwory na łepki bo to powinny być krzyżaki. Zaoszczędzisz sporo więcej miejsca , będzie estetyczniej i masywniej. Krążek zapewne znajdziesz z pół gówna więc gwintuj cofając gwintownik o 1/4 co pół obrotu. Z olejem.

Autor:  piotr [ 22 sie 2017, o 20:25 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

Ja tak właśnie mam jak kolega wyżej napisal, możesz podpatrzeć na którejś ze stron jak to u mnie wyglądało. Tylko ja mam sprzęgło nie na 6 a na 8 otworów.

Autor:  blazej0016 [ 24 sie 2017, o 14:17 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

Kurde chłopaki, dzięki za świetna radę, ze tez ja na to nie wpadłem :)

Autor:  blazej0016 [ 4 wrz 2017, o 20:45 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

No i teraz pasuje :) jeszcze raz wielkie dzięki chłopaki :)

Załączniki:
IMG_1282.JPG
IMG_1282.JPG [ 1.7 MiB | Przejrzano 527 razy ]

Autor:  blazej0016 [ 10 wrz 2017, o 12:08 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

Witam koledzy, czy ten dzielnik strumienia nada sie do mojej ładowarki? Chodzi mi o to, aby rozdzielał przepływ na hydraulikę i Orbitrol z pompy.

Załączniki:
IMG_1284.PNG
IMG_1284.PNG [ 698.6 KiB | Przejrzano 441 razy ]

Autor:  szaryjr2 [ 10 wrz 2017, o 12:59 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

Jeśli to 50/50 , orbitrol będzie np. o zapotrzebowaniu 10l, a wydajność pompy to np. 30 l. To strata będzie 5l. To by było logiczne. Nie jestem pewien czy tak można, ale pompa od wspomagania może się przydać. Jeśli to odpada, to bym pomyślał na oddzielną pompą do skrętu. Podaj jakie masz już rzeczy do hydrauliki bo jakby się bierzesz za to od tyłu.

Autor:  piotr [ 10 wrz 2017, o 13:27 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

A to jakiś podwójny dzielnik? W każdym razie dzielnik strumienia można regulować sprężyną, jezeli jest bez regulacji śrubami do tego przeznaczonymi, to możesz wyregulować wkładając miększa, lub twardsza sprężynę. Ja tak zrobiłem u mnie. Z tym, ze nie wiem jakie proporcje wyszły, ale zadanie spełnia. Ja rozdzielalem na orbitrol i wyjścia hydrauliki i działa wzorowo, tak ze możesz tak zrobić z powodzeniem.

Autor:  IRAS AAZ [ 10 wrz 2017, o 13:50 ]
Tytuł:  Re: Ładowarka przegubowa 4x4 w toku

A ja walczyłem z tymi dzielnikami i w cholere z tym ,podłaczyłem tak z pompy na rozrdzielacz i z powrotu z rozdzielacza na orbitrol i jest ok bez strat tak jak na dzielniku

Strona 10 z 11 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/