Samoróbki.pl

Forum o wszelkiego rodzaju "samoróbkach"
Dzisiaj jest 18 lis 2017, o 20:43

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna
Autor Wiadomość
Post: 19 sty 2015, o 16:43 
Offline
VIP

Rejestracja: 6 sty 2014, o 15:22
Posty: 225
Województwo: wybierz
Lokalizacja: Rzeszów
Rozstaw dolnych flanszy 39 cm dł.wału tył 32cm przód 60 cm

-- 19 sty 2015, o 16:42 --

Przy okazji drobne postępy ,przednie błotniki,zawieszenie maski i osłona pod pompą hydrauliczną żeby nic nie nawijało się na paski.

-- 19 sty 2015, o 16:43 --



Załączniki:
DSC_0266.jpg
DSC_0266.jpg [ 781 KiB | Przejrzano 1572 razy ]
DSC_0264.jpg
DSC_0264.jpg [ 795.61 KiB | Przejrzano 1572 razy ]
DSC_0261.jpg
DSC_0261.jpg [ 764.17 KiB | Przejrzano 1572 razy ]
Na górę
Post: 19 sty 2015, o 19:37 
Offline

Rejestracja: 29 gru 2013, o 16:26
Posty: 140
Województwo: wybierz
Mustang540.Nie tak chodzi mi o to ile miejsca trza aby wsadzić reduktor.Czyli tak jak masz podpiętą górę , i dół w lini prostej bez wału .Sam reduktor.


Na górę
Post: 20 sty 2015, o 22:31 
Offline
VIP

Rejestracja: 6 sty 2014, o 15:22
Posty: 225
Województwo: wybierz
Lokalizacja: Rzeszów
Rozstaw między wałkami wynosi 30 cm.


Na górę
Post: 21 sty 2015, o 08:04 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2014, o 12:16
Posty: 907
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Wrzeszczyna/Piłka WLKP
Kawał dobrej i porządnej maszyny sie kroi. Moje uznanie za pracę.

_________________
"Zawsze znajdzie się ktoś, kto Cię skrytykuje. Zdobywaj zaufanie ludzi i uważaj na tych, których zaufanie już raz straciłeś." G.G.Marquez


Na górę
Post: 25 sty 2015, o 14:16 
Offline

Rejestracja: 20 sty 2015, o 17:42
Posty: 7
Województwo: Świętokrzyskie
Witam, a czy mosty skracałeś czy są w orginalnym rozstawie? Ile w orginale mają rozstawu między kołami? Może zamiast skracania dopasować np. felgi szerokie na opony okolo 350 jodełki żeby miał większe zaparcie i wtedy by ta szerokość się zmniejszyła lub odwrócić oryginalne felgi??


Na górę
Post: 25 sty 2015, o 19:31 
Offline

Rejestracja: 29 gru 2013, o 16:26
Posty: 140
Województwo: wybierz
Mustang540 wielkie dzięki ,ja zamiast reduktora dałem 2 skrzynie ziła .Zobaczymy co z tego będzie .


Na górę
Post: 25 sty 2015, o 19:51 
Offline
VIP

Rejestracja: 6 sty 2014, o 15:22
Posty: 225
Województwo: wybierz
Lokalizacja: Rzeszów
Most skracałem tylko przedni bo jest szerszy od tylnego o zwrotnice 28 cm,z tyłu obróciłem felgi.Teraz rozstaw kół mam 160 cm,czyli podobnie jak C-360


Na górę
Post: 26 sty 2015, o 13:40 
Offline

Rejestracja: 20 sty 2015, o 17:42
Posty: 7
Województwo: Świętokrzyskie
Aha, ja w swoim projekcie mam na początek most żuka na który chce dać felgi 20" tylko że jak pisalem wcześniej z szerszymi oponami np. 350, obawiam sie że ten most nie wytrzyma i mam w zapasie most tył star200, tylko czy on nie jest szerszy od twojego 660? Jakie przełożenie ma mój od 200m,a jakie twój od660? Jeśli było by coś nie tak to mam klienta na mój od 200 bo chce sobie zrobić platforme do słomy na bliźniaku,a ja za tą kasę kupiłbym odrazu most od 660. Jeszcze jedno pytanie jakie felgi będą pasowały na most od 660 żeby założyć oponę szerszą niż oryginalnie, jak pisalem juz np 350? Sa jakieś czy wiąże się to z przerabianiem felgi, powiększeniem otworu piasty i robienia nowych otworów na szpilki??

-- 26 sty 2015, o 09:52 --

Kolego mustang mam jeszcze pytanie, dlaczego nie dałeś do tego wszystkiego też i skrzynie od 660, mógłbyś zalożyć kompresor od razu i wyjście z drugiej strony miałbyś pod wom na przód? Czy ta skrzynia jest gorsza niż ta z 200? Jakie przelożenia mają te skrzynie, ta od 200 chyba szybsza jest bo tato miał kiedyś 200 to po szosie smigał nawet.


Na górę
Post: 5 kwie 2015, o 19:23 
Offline
VIP

Rejestracja: 6 sty 2014, o 15:22
Posty: 225
Województwo: wybierz
Lokalizacja: Rzeszów
Star 200 ma szybszy most nie pamiętam przełożenia ok. 6,15 ,660 7.17 i na pewno ma blokadę.
Wiem że pasują idealnie 24-o calowe z któregoś zetora ale nowe nie są tanie,zbyt szerokiej opony też nie ma co zakładać,ja myślałem o 285 do 320.
Skrzynia z 200-ki jest wolniejsza jedynka ma przełożenie 8,47 a w 660 jest 6,57.Ja mam jeszcze reduktor który zwalnia na szosowych o 1,41 a na terenowych 2,84 a i tak leci prawie 70 km/h.
Kompresor mogę napędzić przystawką z tyłu skrzyni a wom wolałem mieć niezależny od sprzęgła dla tego robię hydrauliczny.

-- 5 kwi 2015, o 19:23 --

Drobne postępy z WOM i przy okazji dolny zaczep.


Załączniki:
P1050736.JPG
P1050736.JPG [ 295.18 KiB | Przejrzano 888 razy ]
P1050734.JPG
P1050734.JPG [ 287.64 KiB | Przejrzano 888 razy ]
P1050728.JPG
P1050728.JPG [ 307.92 KiB | Przejrzano 888 razy ]
P1050733.JPG
P1050733.JPG [ 155.34 KiB | Przejrzano 888 razy ]
P1050725.JPG
P1050725.JPG [ 262.44 KiB | Przejrzano 888 razy ]
Na górę
Post: 6 kwie 2015, o 09:09 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2014, o 12:16
Posty: 907
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Wrzeszczyna/Piłka WLKP
Super to wszystko spasowane. Konstrukcja bardzo przemyślana i ładnie wykonana.

_________________
"Zawsze znajdzie się ktoś, kto Cię skrytykuje. Zdobywaj zaufanie ludzi i uważaj na tych, których zaufanie już raz straciłeś." G.G.Marquez


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 68 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl